Chrille

m

( 7 OKTOBER 09 - 3 MARS 10 )


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

Va tsm me denna sötnosen i nästan 6 månader!
-
Av nån anledning kan vi inte sluta bråka!

Men blir alltid sams igen !

-

Du är min bästa kompis nu 0 litar på dej till 100 % !

-

Kommer alltid finnas för dej, för jag vet att du alltid kommer finnas för mig.

-

Kommer ihåg att jag alltid sa - Forever and ever bejb.

Ingen skillnad nu bara det att vi inte är tsm (L)

-

En gång trodde vi att det skulle vara vi för alltid... Men jag tyckte att det inte funka...

FÖRLÅT

För jag sårade dig så grovt !

-

Kan inte komma på några fina ord men du vet att du var mitt allt den tiden det var vi.

-

 

LoveYA

(L)

 


Kommentarer
Postat av: chrille

tack bby<3



de e tråkit att de inte funka mellan oss :( skulle verkligen göra VAD SOM HELST för att få dej att bara ge mej 1, absolut bara 1, chans till :( skulle ta hand om den chansen som om de vore mitt barn eller vad som helst! asso du betyder fortfarande så mycket för mej!



loveYa

2010-04-28 @ 18:15:09
Postat av: (alice)

bästa kompis? wow mycket har hänt sen vi pratade sist (en dag kanske) o.O

detta är ju nästan skrattretande xdd

2010-04-29 @ 11:16:27
Postat av: chrille

asso kan du kalla alice en vän? :(

2010-04-29 @ 18:24:44
Postat av: fozzy

hahahahahahahahhahahahahah, asso ni tre är så söta när ni är arga ;)

ojj hahahahahahah tror deh va lääänge sen du la ut deh ronja, men jajajah är ju afterblajven ;D

2010-05-07 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0