Navelpiercing

Jag o sweet Alice piercade oss igår =)
Velat göra det sen jag var typ 5 år ! seriöst ;P

Var så jävla nervös HAHA asso shit !
Också blev det fel när dom skrev ut kvittot xP...
Dom råkade skriva in att jag skulle ha rastaflätor HAHA
o piercingen kostade la typ 600... ?
Så det stod oxå att jag fick 6000 rabatt ! XD

HAHA sjukt nice =)

memememe

meme

 

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Hittade as söta piercingar på internet ! =D

mm

XXX : från www.trofeshop.se

hitta massa andra coola från tex; www.piercingshop.se & www.thatzhot.com

 

PUSS O KRAM

 

,m

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

(a) !

2010-07-13 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0