TOKIO HOTEL konserten 5 mars

Inte hunnit skriva om TOKIO HOTEL KONSERTEN 5 MARS JU ! ;X <3

Det bästa ever !
Fick ju biljetter i JulKlapp o även brorsan fick en =)
Bjöd med lina från Örebro som kom in med tåget samma dag ! <3
Stod sen i kö i hur många j*vla timmar som helst (i sommar skor). ! XD
Fatta inte att vi orka med när vi kom in var det totalt värt det !!
Stod där inne o vänta i drygt en timma ! sjukt sent börja det !

(Precis när vi kom dit för att ställa oss i kön kom själva bandet med sina turnébussar, sprang som idioter! XD)

Var chockerande lite folk där o det hade vart ännu mindre i stockholm tydligen kvällen innan.
Iaf...
Vi stod typ längst fram ! (L)
O frammåt slutet blev det total kaos !! 0.0
Under hela konserten svimmade tjejer hit o dit -.- !
Men framåt slutet då så kastade bandet ut vatten över publiken o så,
så tjejerna blev ju helt cp ! :O även jag xP
Men iaf... tjejer blev knuffades, ramlade blev nertrampade o skadades!,
o fick typ åka in till sjukhus och sånt ! :O
Stackarna!, o det var nästan inga som brydde sig så jag o Lina då hjälpte massa ;S

aja lite läskigt ! ;S

Fick lite bilder oxå :

UTE
th

th

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

INNE
th

bill

tom

naw

naw

naw

naw

naw

naw

bill

BILL

naw

het

het

het

het

georg

georg

tom

gustav

tom

bill

tom

naw

naw

tom

naw

naw


Hahaha lite många bilder kanske... men men... (LLL)

Asso efter kunde jag knappt prata!!
Hade skrikit så mycket så jag hade sjukt ont i halsen o under konserten vägrade jag använda öronproppar så trodde aldrig jag skulle bli av med den tinitussen !! ;O
E seriöst skit kär nu ;)


Bästa kvällen EVER !

(L)



PUSS SÖTNOSAR









Kommentarer
Postat av: chrille

och du sa att du inte va kär i dom? där ser man ju att du har ljugit mig rakt upp i ansiktet

2010-04-17 @ 12:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0