GRILLPARTAJ !




Helluuu allesammans !

Börjar med att berätta att JAG har KLIPPT mig ! "HERREGUD".
Så håret går nu över axlarna, men de behövdes göras så va gör man...

Tillbaka till festen nu då...

Allting va hemma hos Peterssons o coolingen med solglasögon och rosa förkläde är JAG, wohoo!
Sjukt kul o bra musik, mästerkocken (jag) må ha bränt köttet men jag tyckte de gick bra ändå ;)
Tillslut började väl allt gå överstyr (som det brukar göra) o alla alkisar fick åka hem , haha.
Jag skulle sova över men min bror försvann så i min förtvivlan sprang jag iväg o hamnade tillslut i älvängen där jag blev jagad av föräldrar, etc... Jag o Alice körde lite rajtantajtan oxå o.Ó
Nä nu tänker jag INTE prata detaljer men ni som inte var med fattar la på ett ungifär vad som hände XD

Kan säga att de blev sjukhusbesök, men inte för mig därimot! o.o
Har nu utegångsförbud men sååå lätt värt de!
Har sån ångest att så unga var med men men... kul var det iaf! TACK O HEJ.

100 % PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0