last day in freeeedom !


OH SHIET, som varje år så blir jag alltid darrig i benen innan skolan ska börja !
O imon är "the big day" även om de inte är spec märkvärdigt...
Iaf
Ska bli så f*cking kul o träffa alla igen ! (LL''

(För de som inte förståt de än så lyckades jag inte med o sluta svära).

Aa, öhm... Är de nån som möjligtvis vet om busskorten fortfarande funkar btw?
annars kommer jag nt t skolan +.+

Pga utegångsförbud så har jag endast vart hemma denna sista dag i frihet o städat mitt rum men eftersom de va så "kul" i fredags så är de lätt värt skiten ;)
Skolan börjar ju ändå nu ändå så de ä la shit the same ;D

Jaja, babblat klart för stunden nu iaf, bra PUSS HAAJ (LL'' <3

100 % PUSSAR O KRAMAR :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0