tillbaka!




m

Godkväll alla söta mäniskor !
Vet att jag inte bloggat på evigheter nu och FÖRLÅT för de... men SHIT HAS HAPPEND o de skiter vi i o prata om, nu är allting underbart men skolan börjar snart... Får nog erkänna att jag saknat de illaluktande korridorena lite.
Byggandet på mitt rum has started! gud så rooligt! väggarna sitter snart på plats o sen är det dags att välja golv o färg till väggarna :)
Kultur veckan är ju i göteborg så vart där ganska ofta nu tills mamma o pappa fick reda på att jag vart med Chrille vilket de förbjudit mig för så nu får jag inte åka in till gbg på tre veckor!! -.-'' JAG DÖR.

Jag o Fozzy va inne istan nu e veckan då o såg på Kapten Röd, sjukt bra!

Nä men nu orkar jag ICKE skriva mer så hörs mer sen, PÖSSHAJ!




100 % PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0