godmorgon;)

Fortfarande ingen bild på mig men tänkte bara säga godmorgon!

Som äldre läsare vet så flyttade jag till ett hus ute på landet för snart ett år sedan och nu snart tror jag att vi ska börja bygga på mitt rum!;)
(Garaget ska delas upp i två rum vars det ena ska bli till mig och det andra blir ett TV-rum till mig och min bror, sedan ska ett rum intill bli en WALKINGCLOSET till mig)

Iaf... Så jag har börjat fundera på hur jag ska inreda...! 


#1, Snygg sängbänk , hiss eller diss?


#2, kanske en sådanhär säng eller kanske dennahär sänghimmel varianten fast i svart/mörbrunt...?


#3, denna eller liknande som headboard, hiss eller diss?



#4, och sedan ett par söta sänglampor i vitt/svart eller brunt :)


Jaja, det var bara lite idéer jag hade angående "sänghörnan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0