more from 11/12/10

RANDOM SHIT OF THE DAY

Idag är det lördag och jag har knappt lyft mitt a*sle från soffan! Har sovit bort nästan hela dagen...
Och nu ska jag säga varför: Jo, igår var jag och Emma (min life saver) barnvakter åt mina kusinbarn vars den äldsta är 5, mellersta 3 och den minsta 1. Emma blev iallafall hämtad vid 10? men jag gick hem vid halv två på natten då min far fick lösa av mig, jag ORKADE INTE MER! Tog nog tre timmar för att få dom ungarna att somna. Dom får vara hur söta dom vill men detta gör jag inte om på ett tag, haha...
Så somsagt... Dagen har varit seg men lugn och vi har skaffat oss en ny TV idag som nu sitter på väggen, hur bra bild som helst, wiie ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0