RANDOM SHIT of THE DAY!

Heej pluttisar nu har jag inte bloggat på ett tag igen men har som vanligt haft fullt upp med skolan, och nu finns det även en ny person i mitt liv som måste ha min tid (A) yey, Ronja got a boyfriend =)
Han är jätte söt o snäll, och han har körkort ;)
Hihi nä men han är underbar =)
Skolan slutar imorgon, TACK GODE GUD FÖR JULLOV! Det tråkiga är att jag inte har en j*vla aning om vad jag ska göra på nyår ;O buhu... men det är ett tag kvar så man får hoppas på att det dyker upp något kul, kanske vara med pojken...? :)

Well, well... som ni förstår så är det mesta så bra det kan bli, om man lämnar ute mina betyg ;O
haha dom kunde ju sett bättre ut men det ser jag till att få fixat till sommarn! =)

Öhm, ska inte tråka ut er mycket mer med mina romaner men aja, pusspuss!



Mina kompisar visade mig dessa skumma klippen på youtube idag, hahaha... gamla men hysteriska! XD




Kommentarer
Postat av: vanja

dom e as kul X)

2010-12-21 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0