usch vilken dålig bloggare...!

Usch vilken dålig bloggare jag är! Nästan så jag skäms...
Inga uppdateringar på evigheter, fy på mig! Tittarsiffrorna bara sjunker...!

Jaja, GOD JUL i efterskott alla babes! Imorgon är det nyår och jag har ingenstans att vara, mina planer gick i kras! Vad ska jag göra??? Det känns rätt tragiskt att stanna hemma med familjen men ingen är gullig nog för att ta med mig ut ;'( buhu...

Fast jag kanske borde vara med Adam, hihi, någon måste ju få nyårs kyssen! ;)

My favourite christmas presents must be...
#1. Oouh, jag fick en stationär data, jag är så glad! Jag må ha min laptop men ville en stationär också! Så nu har jag en, wiie, så den kommer passa in perfekt till mitt nya rum när det är klart! :)

#2. Fick en "docka" (högtalare) till min Iphone. Riktigt sammanträffande eftersom att jag precis kollat runt vad en sådan kan kosta, så AZUM! ;)

#3. På tredje plats kommer en BARBIEKLÄNNING! hahahaha! Min bror hade frågat vad jag önskade mig i julklapp, kläder tillexempel hade jag svarat då, så i julklapp fick jag en fin klänning till en barbiedocka! hahahah det är bara något min brorsa kan komma på, men sedan fick jag smycken av han också, så hihi....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0