bakis

BAKIS

Jag o Alice tog en sväng in till stan igår och var hemma hos ett par kompsar... Kom inte hem förän halv två, hade gärna stannat längre men nästa buss efter det skulle inte gå förän typ 6 på morgonen ;O
Kul var det iaf... Tack för en GO kväll :)

OCH

USCH,
Jag drack mig ganska full och jag är på något sätt är jag fruktansvärt lätt påverkad, vi spelade något dricka spel (kommer inte ihåg vad det heter) men det slutade hela tiden med att jag fick klunka en massa klunkar så HAHA det blev som det blev... ;P

mums




Innan jag och Alice tog spårvagnen dit så sprang vi omkring o nordstan o jag köpte en vit skjorta och ett par jeans...

Lägger ut en bild på dom sen. :)
Vi tog tyvärr inga bilder på kvällen tror jag, glömt min kamera hemma och Alice glömde nog o ta kort över huvudtaget...

Så om ni ursäktar mig så ska jag tbx till min säng och kanske ta några fler verktabletter xd


100 % PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0