Dagens lilla smått och gott från öland.

Allt är som det ska här på goa Öland, trots att det är tråkigt att åka hem imorgon så ska det bli riktigt gött attt komma hem till lilla Ale.
Det blir iaf inte nån inspelning eller konsert för mig längre...  *.^
Först skulle jag sjunga, sen skulle jag sjunga och spela piano och sedan helt plötsligt blev det inget alls tydligen xP
Så jag jaja, jag la av ist ;O

Men skit samma ^^ ÖHM.

---------------------------------

Festen igår blev ju lite FAILAD! "HAHA".
Lägerledarna hade fixat ett "disco" för alla unga människor här och det va väl inte riktigt varken min elr Sofias typ av fest -.* "HAHA", vi gick ut på långpromenad istället,, SKOJ SKOJ.

Vi tänkte ha efterfest då, för att fira Norsken som blivit byxmyndig ;P
Men alla gick upp på rummet istället o jag decka, ingen aning om vad som hände men vaknade upp dagen efter med kläderna på och JAPP , haha , det va min "natt" ;)

Vi får ha fest idag istället, och kanske får Norsken cider med alkohol i idag ;) hehehe.

---------------------------------

Ehm... Inga bilder idag iallafall...  Så det får räcka såhär sålänge ;)

---------------------------------

JUST DET JA:

Skulle beställa dessa innan jag åkte hit men då hade dom plötsligt tagit slut, men nu har jag sett att dom är inne igen så jag vet precis vad jag ska göra när jag kommer hem imorgon ;)

(och har köpt världens sötaste vita björn borg skor här på öland men kan somsagt inte lägga ut nån bild på dom, så ni får se en annan dag) ;P



mine soon

mine soon


100 % PUSS & KRAM, GULLISAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0