dåligt bloggande

ursäkta dåligt bloggande de senaste dagarna men har helt enkelt vart för lat ;)

I förrigårs kväll var jag på fest med alice...
Slutade inte som jag hade tänkt mig men annars var det sjukt kul :)
Så jag kan säga  såhär, att så bakis som jag var igår har jag aldrig varit innan! USCH, FY FAN!
ALDRIG MER MORGAN FÖR MIG ! elr vodka för den delen -.-''

morgan morgan



Så IAF...
Idag har det hänt NADA kan man la säga...
Öhm...

Skulle till Vimmerby (HOME TOWN OF EMIL O LÖNNEBERGA) imon för att kolla folkrace och skulle kommit hem på söndag... Men min lillasyster har fått åka in på sjukhus så jag känner inte att jag borde åka. Tänkte att mina föräldrar kanske behöver hjälp hemma och så meddans dom är med syrran på sjukhuset då...
Hoppas det löser sig för henne iaf, har inte riktigt förstått vad det är som hänt men det var tydligen allvarligt.

Nä... Så det är facebook och nät-shopping för mig just nu :) hehe.


100 % PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0