dreams...

MINA MÅL I LIVET :

1. Bli artist.
2. Blir skådespelerska.
3. Bli modell.
4. Skappa ett eget klädmärke.
5. Starta en kedjebutik.
6. Flytta till LA/Hollywood. 

Kanske inte i den ordningen men något sånt :)
 

---------------------------

Jag spelar gitarr och har gjort i två år tror jag, i ett år nu har jag haft världens bästa gitarr lärare men han flyttar till HOLLYWOOD i september pga att han ska gå i kändisskola där, eller nåt, spela gitarr hela dagarna...
Sjukt snygg e han BTW ;) men nu ska man få en ny lärare då ... ;/
Nu i sommar har jag vart sjuukt lat när det gäller spelandet iaf och har knappt rört en gitarr fast jag har ca 5 st hemma ;s

Hur gör man egentligen för att nå grejerna på min lista där uppe...?

Jag vill så gärna!, men har ingen aning om var man ska börja... -.-''
När skolan börjar igen så ska jag börja gå på sånglektionerna! HAHAHHA, missat "GANSKA" mkt under våren...
Måste sluta vara så laaat hela tiden o.Ó FY PÅ MIG...

Säger ba det att LIVET ÄR VAD MAN GÖR DET TILL o mitt personliga motto är ALLT HANDLAR OM VILJA.

Vill man nånting tillräckligt mke så klarar man allt. Klarar andra, så varför inte en själv! :)


De va bara det jag ville säga just nu ... Detta var ett ganska rörigt inlägg men jag tror ni fattar :)

100 % PUSS & KRAM





Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

låter som drömmarna jag hade på lågstadiet, dock har jag sjunkit till en nivå där jag måste börja se det rimliga :)

2010-07-26 @ 17:23:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0