galenskap

GALENSKAP I HÖGSTA GRAD!


Rena GALENSKAPEN med Alice asso...
Stannade inne hela kvällen och jag blev Alice mänskliga offer! ;O
Hon sminkade mig till en massa olika stilar och sen gjorde vi en himla massa filmer och tog en massa bilder...
Mest fjortis och emo parodier men min data har damp så kan inte ladda upp videos här på bloggen så vill man se dom får man kolla facebook.se - Ronja Wigertz.
Lite bilder kan jag allt bjuda på... XD


mm

--------------------------------


STREET/BOY -  STyLE



street

street

street

street

Först blev det STREET STyLe o KILL PARODI ^^

-
-------------------------------

FJORTIS - STyLE

ffjjååårrzzhh

Fjortis Stylen blev en extrem parodi på en typisk "fffjjjååååårrrzzzhh"


Och en del fler "figurer" till blev det med som man får kolla in på facebook.se


100 % PUSS & KRAM











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0