kvällen


-KVÄLLEN-



Har vart ganska skoj!
Började med att jag o Alice tog bussen ut och träffade en massa goa människor på torget osv...
Det slutade med att vi åkte med på fest hos Tobbe... =)
Träffade en massa mysiga människor, tex Barbie gumman :)

Nu är vi hemma hos mig och bloggar, blev körda av Amandus till statoil där vi blev hämtade av Far... Det är lite jobbigt när man är 14 och 13, man har inte så mycket o säga till om då när det gäller ute tider och så... Så kan inte vänta tills jag är 18?... ! :)

( Idag har vi iaf tagit lite bilder!...)

coolingar

- Hemma hos mig innan vi åkte ut...

(Har upptäckt att jag har ett extremt "avlångt = Ägg" huvud!) -

 

weeea

- Gud så söta vi är ;) -

 

mums

- Alice, bakom mina "goa" diet drinkar -

 

me

- Jag i köket... Här kan man se min nya skjorta jag babblade om :) -

 

alice

- Alice trummar nere i brorsans rum, HON ÄR GALEN ;) -

 

me

- Här kan alla se mitt ägghuvud!! ;O -

 

ALICE

- Coola Alice påväg till bussen ;P -

 

okänd

- Alice med okänd katt x) e påväg till bussen -

 

ibland

- Ibland kan man råka bli lite väl "fjortis"?! o.Ó -


landsfest

- Vidare till landsfest men riktiga raggare! ;) -


söta

- Klart sötaste paret på hela festen! <3 -

Barbie + Emil = SANT


feast

- Random bild -

 

pöjkar

- Goa pöjkar redo att festa -

 

jappp

- Danne till vänster o välomtalade Chrille till höger :) -

 

 

DET FÅR RÄCKA TILLS VODARE!

100 % PUSS & KRAM

 

 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

najs när du är fjortis :D

2010-07-13 @ 23:11:25
Postat av: Anonym

Välomtalande ? Pfft!

2010-07-14 @ 01:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0