pratar lite...

Nu har mina stövlar kommit in på posten så ska snart åka och hämta ut dom...

Har blivit medlem på en hemsida som heter www.plusikassan.se, tänkte försöka tjäna lite pengar här på bloggen osv... Har ingen aning om hur man gör men antar att man bara ska lägga ut reklam osv... Aja får testa mig fram antar jag så ska lägga ut nån slags reklam nu för nåt företag eller nåt... Önska mig lycka till x)

100 % PUSS & KRAM


-------------------------------------------------------------

Holiday Autos är världens största hyrbilsförmedlare med tillgång till 850 000 hyrbilar i över 80 länder. Dessutom har vi marknadens lägsta priser genom ett unikt lägsta pris avta. http://www.holidayautos.se/
Holiday autos

reklam

 

PS: det finns en länk man kan bara inte se den...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0