skriver lite snabbt.

USCH så förvånandes tråkigt jag har just nu så var bara tvungen att skriva lite.

Har spelat upp min låt på lyssnar timmen (och för dom som inte vet var det är så är det att en stund varje dag spelar några i taget upp en varsin låt, av någon anledning, vet inte riktigt varför) men min låt blev iallafall SLIPKNOT - VERMILLION.
Kunde inte välja mellan PT1 o PT2 så det andra fick välja åt mig och det blev PT1 ... Alla var extremt förvånade eftersom att jag denna veckan blivit stämplad som lägrets "fjortis" och så kommer jag med en sådan här låt ;P
Har ingen aning varför jag blivit stämplad för fjortis, om det kanske är för att jag är blond o alla andra är mörkhåriga? JAJA, LOL.

Men nu ska jag nog kika lite på när dom spelar tv-spel inne i biorummet...

PUSS HAJ, 100 % PUSS & KRAM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0