stan idag


Var tvungen att lämna livet framför datan idag!...
Så det blev till att åka in till stan med min lilla lille bror ... =)

Shoppa en massa... Trots mitt shoppingförbud så är lite skakis över vad min kära mor ska säga ;D ...

Min bror (som "nästan" alla andra killar) hatar o gå i affärer... Jag personligen fattar inte hur man lyckas hata en sådan sak men iaf... Jag peka på allt han skulle köpa o så hade han inget annat val än o tiga o betala ;)

Skulle gärna visa allt jag köpt men min kära lilla kamera ligger hemma hos Alice som är i vimmerby! som jag BTW antagligen ska åka till iaf på fredag... ;D
Så visar en annan dag...

Vi käka på ett av mina små favis-ställen PAPRIKA inne på RUT M.F.L o.Ó  MUMS `!´

Tillsammans så gick dagens pris säkert på 5-7000 , så jag är ganska nöjd ;)



Nu sitter jag inne på datan då o kvällsbloggar lite o de viktigaste av allt FACEBOOK, ( facebook nörden är igång igen ;D ).
Väntar på att en riktigt snygg person ska logga in (a)

Nä men somsagt, ska antagligen till vimmerby på fredag o träffa Alice o kolla folkrace :)
Ska bli kul, men kommer antagligen få åka med värsta random människor jag inte känner ;O

SYRRAN: ligger fortfarande på sjukhus för de som undrar (får många frågor om henne). Inga prov svar än om antibiotikan hjälper ETC eller hur det nu ligger till, är inte så bra informerad själv. Men köpte lite presenter till henne istan idag så hon blir glad :)


TACK OHEJ LEVER PASTEJ! PS, I LOVE GÖTEBORG! 100 % PUSS & KRAM



love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0