UPPDATERING

         

UPPDATERING FRÅN ÖLAND

                                        
-MOBBA NORSKEN-

IGÅR: Stackars norsken fick alkoholfri cider utköppt!
Han bad en äldre tjej köpa ut cider till honom för att han trodde det var alkohol i. Senare i korridoren springer han omkring o säger att han börjar bli lullig... Sen märkte jag och tjejerna att den var alkoholfri och den minen han hade toppar nog allt! hahaha XD

IDAG: fyller han år iaf (15)... GRATTS! <3
Så jag o Jonis gick o köpte ballonger och sånna där grejer som låter kommer inte ihåg vad sånna heter... XP
Så det blir la fest idag då! ;D

-------------------------------------

Jag och några tjejer till håller på med våran låt som ska spelas in i studion i morgon! :)
Sista dagen då oxå så vi är lite deprimerade över att vi måste åka härifrån men det ska bli mysigt o träffa min pojke när jag kommer hem :)<3
På lördag då har vi "konsert" oxå... SPÄNNANDE ;)

-------------------------------------

JUST DET JA!

Jag har hittat min klon/försvunna lillasyster ! ;O

Här på lägret finns det en söt liten tjej som heter Sofia...
Och vi har kommit fram till att vi är kloner i olika åldrar... :O

Låter jätte dumt, ja vet...
Men hon går mig i fotspåren, STOLT (H)

-------------------------------------

NÄÄ ... Nu orkar jag inte skriva mer...

100 % PUSS & KRAM , GULLPLUTTAR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0