GÖTEBORG - GOTHIA

GÖTEBORG

m



In till göteborg då (IGEN) känns som om de e nästan de ända jag gjort denna vecka... o.Ó
Ingen shopping idag utan mötte upp Alice och Fozzy, gick o gjorde i ordning oss ...
För de jag aldrig trodde skulle hända, hände!... Alltså jag blev övertalad till att följa med till gothia disco! -.-''
Efter drygt en timma där inne fick jag NOG ! FYF*N, det sjukaste jag vart med om och jag tänker inte prata mer om det 0.0
Åkte hem ganska tidigt då, så nu är jag o Fozzy hemma hos mig o dampar lite i köket :)

Laddar upp dagens bilder tänkte jag men eftersom att dagens galenskaper inte är helt slut än så kommer det säkert mer bilder, etc... senare xd <3



GOTHIA - CUP/DISCO

m
- ALICE -
m
- UNDERBARA GÖTEBORG -
m
- mer utav UNDERBARA GÖTEBORG -
m
- ÄNNU mer utav UNDERBARA GÖTEBORG -

- ALICE -
m
- PÅVÄG TILL CENTRALEN EFTER GOTHIA DISCO -
- FOZZY PÅ BILD -
m
- FOZZY -
m
USCH

Innan gothia sitter sminket o håret på plats,
men när man kommer ut...
NOT SO MUCH!

o.Ó

100 % PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0