frågestund!


                                    m


FAKTA OM MIG ;
NAMN:
Ronja Elemina Evy Elisabeth Wigertz
FÖDD: 96-01-17
LÄNGD: ca 175 cm...
BOR: (I ALE/GÖTEBORG) I hus med Mamma 37, Pappa 36, Bror 13, Syster 11 och hund.
HOBBY:
MUSIK (spelar gitarr och sjunger), shoppa umgås med kompisar, etc...
MOTTO: Allt handlar om vilja.
SKOLA: Snart 8'onde klass, AROSENIUS SKOLAN.
CIVILSTATUS: Singel sedan några veckor sen... =)
MUSIK: Allt som går att lyssna på! techno, hårdrock, ALLT!...

FALSKT ELLER SANT:
Har du någonsin druckit alkohol? - JA...
Någonsin rökt? - NEJ !
Har du kysst en tjej? - Pussat...
Har du dumpat? - Ja
Blivit dumpad? - Nej o.Ó ...
Någonsin blivit polisanmäld? - HOPPAS JAG INTE! ;O

SENASTE PERSONEN SOM ; 
Sov i min säng - Jag?... ;)
Gick på bio med - Alice och Fozzy (shrek 3D)   
Skällde på mig - MAMMA ?! XD
Fick dig att gråta - hemligt... x/
Slog dig - Fjortisjävlarna på gothia o.Ó

                                                   m
DE SENASTE 24 TIMMARNA ;
Har jag svurit - Ja... "/ försöker sluta men det är OMÖJLIGT!
Har jag vart full - HEHE, nope! :)
Saknat någon - JA! :(
Kysst någon - thihi nej (a) ...
Shoppat - OH MY GAD, faktiskt inte o.Ó ska man va stolt eller? ;S

                                          
                                          100 % PUSS & KRAM

 


Kommentarer
Postat av: AmalieAngela

Utrolig fint skrevet & fin blogg :p

2010-07-27 @ 10:14:30
URL: http://amalieangela.blogg.no/
Postat av: chrille

om du inte kommer ihåg så va de jag som dumpa dej...

2010-07-28 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0