YSCHA BYSCHA!

NÄÄÄE! Nu är jag ledsen! ;( "BUHU".
PGA att mitt kontokort är beslagtaget! av min mamma! -.-'' FYF*N.

Min mamma märkte att jag övertrasserat kontot (igen), så hon blev inte sådär jätte glad...
Det sluta med att hon tog kortet ifrån mig så nu vet jag inte vad jag ska göra!! helt PENGALÖS typ! =O
PANIK PANIK!, fast det blir väl bara till o vänja sig för vem vet när hon tänker ge tbx de ! -.-'

Detta är bara inte min dag!.... HAHAHA asso kan bara skratta åt de xd



IGÅR: Sov jag över hos Fozzy stumpan... =)
De va göör kul för har inte träffat henne på hela jäädra sommarn!! (L)

Vid två ringde Alice o va helt bestört men det är en annan historia... <3

O Fozzy skämde ut mig helt ! Snodde telefonen o ringde en "kompis" HÖM... O ingen utav oss var helt nyktra så PINSAMT !...  XD

------------------------------

Nä men... Vart med Alice en stund nu ikv, inte träffat henne på flera dagar nu ;0 OJOJ.. xd



Så jag har haft fullt upp! ;)

söt

Ps, Har fått tillbaka min kamera nu! =D

Fast har inte tatt några bilder så det får bli en söt HELLO KITTY just nu (L)



100 & PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0