♥ DAGENS ♥ - I ALINGSÅS



♥ DAGENS

 

SCHEMA


1* ALINGSÅS

2* KARAMELLPOJKARNA

3* SHOPPING = fred perry

4* SOVA

5*SPRÅKVALS PROV!


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

KÄNNS SOM ATT JAG HAR GJORT ALLDELES FÖR MÅNGA SAKER IDAG! XD

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-



- HUR MAN GÖR EN LÅNG HOSTORIA KORT -


Kan börja med =

 

Idag har hela klassen åkt till Alingsås...

Där besökte vi godisfabriken "KARAMELLPOJKARNA".

 

EFTER...

 

Stannade vi ett par timmar i "centrum" ^^

och jag köpte lite smått o gott ;)

TEX... en FRED PERRY väska! ;D ....

Så sjukt snygg o har tatt lite failade bilder så ni ska få se ;)

 

----------------

 

Sov i bilen på både dit och hemvägen... PINSAMT XP

 

Åkte med Markus, Mauritz o Mattias =D


***

Hemma sedan gjorde jag mitt spankaPROV.

ÄNTLIGEN kan man lämna det bakom sig :*

 

GÖTTANS !

 

´´´´

 

IMORGON :

 

Har mina småsyskon skolAVSLUTNING ! :D

Så det kan ju bli roligt ^^ ...

 

Men det är min tur på Torsdag så... ;D

HEHE (snart) FRIHET :D

 

-----------------------

 

Just de ja...


Vart med min sötnos idag... (L)


- MYSPYS, I LOVE YOU -

 

...........

 

love

love

 

 

mine

mine

(sjukt kassa bilder men man får nog en ganska bra uppfattning ändå om hur grejerna ser ut)

 

 

100 % PUSS & KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0