MIDSOMMAR!



HAPPY MIDSOMMAR GULLPLUTTAR!


Små grodorna, små grodorna är lustiga att se ...

 

 

Hahah GLAD MIDSOMMAR hurni :)

Vart riktigt mysigt idag tycker jag och till min stora förvåning så har det INTE regnat?! :O CHOCKANDE ;)


Extremt många människor från släkten samlades på våran altan o åt midsommar mat, (sill, jordgubbar, osv) jag därimot äter inte sill XD USCH!

 

Hade tänkt gå ut ikväll då men nejdå självklart ska man inte få det pågrund av att man ska till den lilla Ön Öland TIDIGT i morgonbitti -.-'

Ska på lägret "ROKK&TEXXT" som jag tror jag pratat om? xP

Iaf... ska bli jätte roligt att träffa folk från förra året om dom nu vågar sig tillbaka efter våra bus förra året ;)

Och detta året ska min bror följa med så det ska allt bli roligt...

Får se till att inte bli doppad i poolen (med mobil i fickan) i år!

(HÖM HÖM NORSKEN) thihi.

 

------------------------

 

Så detta bli nog sista inlägget på ett tag ;P

Men jag ska allt ha med mig en massa roliga bilder hem ;D


PS, Sov hos min underbara pojkvän igår, älskar dig sweetie



100 % PUSS & KRAM ,

fast denna gången kör vi på 110 % ;)


.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0