ND = en aning efter



NATIONALDAGEN


 

I typ förrigår va våran NATIONAL-dag (för dom som inte visste).


hahahah

 


Tänkte bara säga att det var smått roligt :)...

Gjorde inget spec,,, :*

Hissa flaggan " SÅKLART", Grillade (Vilket jag oxå anser är ett måste).

 

 


 

I TVÅ YNKA SEKUNDER var vi inne o kolla till maten i köket,

och då självklart skulle grillen ta eld!

(Vilket man kan se på BILD1 att dom är helt sönderbrända ! XD haha WTF :*


BILD2 GUD SÅ SNYGGT JAG HISSAT FLAGGAN! ;D hehehe

 

BILD3 - min underbara CELINE !

Gnager som vanligt på en morot !  XD

 

BILD5 - jag säger bara en sak... LANDET! ='D

<3

brand

flagga

doggy

mm

LANDET


100 % PUSS & KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0