På Öland

        ÖLAND BABY!

På Ölands lägret nu och har vart sen i måndags?
SJUKT kul har det vart, pratat ikapp sig med gamla kompisar från förra året...
Första dagen blev vi utelåsta, men klart att man ska uteruppleva gamla minnen XD haha.

Idag har jag varit så sjukt trött! Fast det får man nog räkna med... HAHA, knappt kunnat hålla ögonen öppna... ;O
Och idag hade jag mitt andra framträdande för veckan (det är ju ett musik läger).
Man må kanske sjunga som en riktig kratta men applåder får man (H) hehe ;)

Orkar inte uppdatera allt jag gjort... men det är helt CRAZY här på öland ;)
Glömt av att det fanns datorer här så jag är helt överlycklig :)
Tyvärr nu då så kan jag inte ladda upp några bilder men har tagit SJUKT MÅNGA som jag laddar upp när jag kommer hem på LÖRDAG.

Och som ni ser kanske så har jag i små steg börjat designa min blogg... Lina här på lägret hjälper mig, så det är la bra :)


BLABLABLABLA...
 

                                  100 & PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0