- startar om -

 


Nu flyter allting på igen !


Glöm gårdagen

Lev dagen

Och längta efter morgondagen



+



f*cking kul med sommar snart ;D


---------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det bara tre veckor kvar tills sommarlovet är här?! :D
SHIIET vad tiden går fort !

Kan knappt vänta =)
och nu har jag fått reda på att jag ska till Falkenberg... =D
Elr... haha skulle jag ändå för går varje år på FalkenbergsTeatern men aöta Amanda ska flytta dit så måste ju åka upp o hälsa på ;D

Så jag bara känner på att det kommer bli bästa sommarn nånsin!
(tills nästa år då).
Smögen, Nordic? o så massa sånt :D

Nu i helgen ska jag va med Alice tror jag iaf... =)
O ha gööör skoj, typ va i skepplanda o träffa folket :)

-

Vääärldens snyggaste nice'igaste PLAYBOY NAVEL PIERCING !
Helt inlove asso =)
Den och en massa fler på; www.mariasaccessories.com

Har bytt piercingen precis för första gången! =D
Trodde det skulle gå åt rena H*lvete ! XD
Men nu sitter den en fin ROSA piercing i min navel ;D

hahahaha IAF ! HARE GÖTT SÅLÄNGE (LL)(KK)

love


100 % PUSS & KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0