♥ DAGENS ♥



♥ DAGENS

 

- Lite om min "jätte" roliga dag igen då ;P -

 

Idag IGEN har det inte hänt nåt märkvädigt -.-'' x/ <3

Inget vattenkrig i skolan idag iaf ;D ... hahaha

Men imon ska hela skolan ha elevensVal =)

Ska ha textil som sist så vi får väl se vad mitt fina resultat blir denna gången (H)

 

 

Men asso näe usch... Gjort läxor hela dan ;(

Riktigt trååkigt! så ska bli skönt o få sova x) <3

 

Tror jag fattat nu hur man lägger upp videos på bloggen nu ;D

Hoppas jag iaf... ^^

Lite krångligt när man ska lista ut själv men ska prova så fort jag får tillbaka min egna dator... ! <3

Måste använda syrrans hela tiden pga virus på min ;'( "BUHU"

Så har ju inga filmer på denna o knappt bilder så videosarna får vänta =)

 

Jaja... ;D

Ska inte tråka ut er mer (;

 

me

 

100 % PUSS O KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0