♥ DAGENS ♥



♥ DAGENS



YEY ! ElevensVal idag då :)

Hade textil då som förra gången, me Towe, Emme, Vanna, Jessie osv... :)<3

Jag o Towe skulle sy en varsin kjol HAHA gick ju as bra (Y)

Min kjol blev en topp tillslut o den får ni inte se XD

O Towe tror jag gav upp tillslut XD hahah <3

Jag gick ut o brodera ist med "ryggen" vänd mot solen (INTE SMART)

Jag brukar ALDRIG få färg hur länge jag än är i solen men självklart idag ska det vara så... !

Så nu är jag helt KNALL RÖD på den övre halvan av ryggen med två streck över axlarna från bh-banden -.-''

AJAJ... aja hahaha XD va gör man ;P

 

IAF... hahaha

När jag kom hem satt jag låg jag på altanen me datan i den underbara vår solen o "schtekte" lite o det var även innan jag hade märkt att min rygg var sönder bränd XD !

Men annars har dagen vart riktigt GO ! (L)

Allt vart lugnt o jag mår SUPER DUPER ;D

 

Fick reda på att morgondagen "fredag" hos Hanna e inställd :/

Men ska vara med Alice hela dan ist så ska bli kul =D

In t stan o så :) ... <3

" Får väl se om vi hittar några andra o va med sen på kvällen :) "

Kanske ska till älskade Liseberg på lördag oxå men vi får la se hur det blir med det :)

Har inte vart där på två år :S HELT SJUKT =O

 

Kan fortfarande inte prova att lägga upp videosar ;(

Min data har fortfarande virus så måste fortfarande ha syrrans x(

Aja... Måste få det fixat snart asso =O har knappt några bilder på denna datan heller...

O min mobil e ju sönder nu oxå ! =O

Råka tappa den i vatten så man kan la säga att det är mitt eget fel XD

hahaha men ändå xP

 

Aja... nää haha ska inte tråka ut er mer med mitt snack ;)

 

100 % PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0