♥ DAGENS ♥



♥ DAGENS

 

Heej sötnosar!

Förlåt för dåligt bloggande dom senaste dagarna ;( <3

Men nu skriver jag lite för o komma ikapp mig ;D THIHI

 

Lite om i fredags då:

Jag o Alice skulle till en fotostudio i GBG som hette typ foto lab elr nåt...

Men jag fick inte ta kort eftersom jag var under 18 och inte hade med mig målsman ;(( BUHU

Så Alice fick sej ett par fina kort för vi var där med hennes mamma då :)

(Bilderna va sjukt dyra! 1500 :- för 10 bilder ! OMG)

Sen efter vart i stan en stund åkte vi hem till mig o bestämde oss för att cykla till Älven :) "För o ta lite bilder där då".

Blev ganska nöjd o kul va d :)

Cyklade båda två på samma cykel men jag skulle nog säga att jag var den som cykla mest!! hahaha (L"


(Tog fler bilder än dessa, kmr snart)

me

me

me FAIL

tree

 

Och såklart så har vi ALICE =)<3

alice

Tappa mitt fina ROSA läppstift på vägen hem ;"( BUHUHUHU F*N x)

-

Satt vid datan tror jag resten av kvällen... o d va la den fredan... x)

 

Lördan då:

Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dan men va på grillplatsen på kvällen

(som varje helg) !

Brandkåren kom o hälsa på ! XD hahaha

några idioter som ringt efter brandkåren när dom sett rökmolnet från våran eld... o ist för o gå upp o kolla vad som händer så ringer dom o säger att det är skogsbrand ! hhaaha xD

men man kunde ju se det här j*vla "molnet ända bort till skönningared så kanske inte så konstigt ändå ;P


Söndan va jag me Chrille hela dan :) kulkul<3 ...

 

Annars har veckan vart ganska seg!... x)

Fick UTEGÅNGSFÖRBUD idag ! "för andra gången i hela mitt liv" hahahah XD

Just när man är ledig o allt, ska aldrig skobba mer ^^ ;D <3 haha

Hade värsta planer som gick till skogs nu ;( men vad gör man...

Men om jag inte får åka till Liseberg på söndag med tjejerna o kolla på Erik Grönvall så seriöst dödar jag mina föräldrar ! hahahaXD

Missa ju han på valborg när han spela i Nödinge så får inte missa denna chansen ;D

LILLA SÖTA ERIK ;D <3 (L)

 

Nae... Måste va hemma ikväll då "SURT" men får skylla mig själv.

Gött o va ledig vikket som :)

 

 

100 % PUSS O KRAM

 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0