♥ DAGENS ♥




♥ DAGENS

 

Usch klockan är snart 11 på kvällen o jag e trött som en ,

jag vet inte vad ... -.-' <3

Hatar tanken på att man ska gå upp för skolan om bara några timmar !

O nu efter flytten så måste man ju gå upp klockan halv 6 !

Varje j*vla dag ;'( USCH

 

Men vad gör man =P ^^

 

Grymt väder börjar det bli ganska ofta nu iaf... ! =D

GAAD va nice !

Ute o solar hela tiden nu så man slipper va så blek :)

O snart blir det ju sommar lov oxå ! Asso kan knappt vänta :D

 

Jaow... ^^


Vart ganska lugnt idag iaf...

Hade gitarr lektion i Kungälv med Martin (gitarr lärare).

Alltid lika roligt ;* (L)<3


Aao... Nae...

Nu känner jag nog att jag måste sova ;/ <3

 

Aja...

 

m3

 


100 % PUSS & KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0