hemma och ruttnar


Sitter bara hemma och har jätte tråkigt! :(

Utegångsförbudet tar kål på mej !! ;O  USCH.

kan inte fatta att jag sitter hemma o skriver på datan en ledig kväll såhär ;S

Jaja... finns inte så mkt o göra åt saken ;D hhaha

-


LALALALALA FLUUMM c(:



me

Hahaha sånna hära bilder tar jag när jag har tråkigt XD hahah.

-


(When nothing goes right, Go left)

soft

Alla är ute o festar nu, o utan mig för den delen ;(

BUHUHU USCH ! x(

Men vad gör man somsagt (A) hahah

Snart e sommarn här iaf... ska bli riktigt gött (Y)

 

Ska förhoppningsvis till Scorpius "stavning" i sommar

o tillbringa kvällarna på smögen ;D

Ska bli så sjuuukt kul ! =D

Hart vart där 2 gånger tidigare men aldrig under själva smögen veckan x( hahahah

Nä.. men kul ska det bli :) <3

 

Hahah FY PÅ MIG sitter här o mumlar hela tiden ;)

 

Jajaja... PUSSHAJ SÅLÄNGE ! =D ;** <3

 

 

100 % PUSS & KRAM HA EN UNDERBAR HELG

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0