MY DAY



BEGRAVNING :

Gick gå upp sjukt tidigt och sen bar det av till Mölndal...

Själva begravningen var sjukt fin med mycket fina blommor,

Men innan var det öppen kista (det läskigaste jag vart med om)

Självklart var jag tvungen o kolla!...

Men jag har nog sett för mycket på film, för det var verkligen overkligt!

Men det är ju inte varje dag precis som man har en avliden människa framför sig...

MÅ HON VILA I FRID .

 

I'M INLOVE :

I'm inlove with the greatest guy on earth.

But he doesn't know that I like him.

He is really kind to me and he is good looking to ;P

I don't know how to tell him.

And every time I see him I get butterflies in my stomach.

He is a couple years older but i doesn't matter.

I will not say his name but I can tell you:

HE IS MINE ;)

 

"Jag är kär, så är det bara" ;D

 

ID-KORT

Fick mitt ID-kort idag.

Ser inte klok ut på det "hahahah" XD


------------

 

UNGIFÄR SÅ SÅG MIN DAG UT IDAG ;)


------------

 

100 % PUSS & KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0