I hjärta GBG and "ROKK&TEXXT"





SHOPPING I GÖTEBORG



Gårdagen var riktigt efter längtad! ;O


känns som om jag inte shoppat på evigheter! kanske jag har XD men tyckte ändå det var längesen =)


Så efter skolan åkte jag o alice in till stan o sprang runt i massa affärer :)


Självklart blev vi blåsta av nån utlänsk som gav oss blommor o sen lura alice på en massa pengar xS

WTF, så f*cking förbannad va hon sen XD hahahah


nää men det va en ganska okej dag så att säga...

för mig då... ;D <3

Fick köpt lite kläder så jag är glad :)


 

love

 

BIKINI TOPP - H&M


- nederdelen var slut så får kolla på en annan h&m ;O


mine

 

MJUKIS BYXOR - CALIFORNIA - CUBUS


+


mine

 

HOOD - CALIFORNIA - CUBUS


MM

 

SMILE

 

MM

 

3 LINNEN - H&M


DRESS


KLÄNNING - H&M


TSS

 

TOPP - GINA TRICOT


TSS

 

TOPP - GINA TRICOT


SHORTS

 

SHORTS - H&M

 

mine love

SÖTASTE - ROSA - ÖRHÄNGEN (sry för dålig bild)

 

MysPysig dag ...

 


-------------------------------------------------------------


Nae men får se vad som händer i helgen nu då...

Så himla gött med fredag imon :) ska va med Alice tror jag... =)

 

-----,,,,,,-----,,,,,------,,,,,,------,,,,,,------

 

Förra sommarn:

 

Var jag på ett musik läger på öland "Rokk&Text" hette de?

 

IAF...

 

As kul var det o gjorde dom mest SJUKA sakerna...

Men iår hade jag bestämt mig för att inte gå,

fast nu så visar det sig att jag kanske ska dit ändå o min  bror ska med denna gången =)

Ska träffa flera som var med förra året, kan inte fatta hur kul det ska bli ! :)

 

Som exempel vad för slags hyss vi gjorde förra sommarn:

 

# norsken mfl slängde i mig i polen kl 1 på natten med skor, kläder, mobil (mobilen funka inte på resten av veckan)


# vi låste in den ända nyckeln i rummet utan tillgång till reserv nyckel! så vi fick ett nytt rum för tillfället med vissa svårigheter såklart.

min mens hade precis börjat o mina grejer va inlåsta på rummet (JOBBIG SITUATION). alla tjejer behövde duscha osv...

så kl 7 morgonen därpå sprang vi alla fyra tjejer plus några killar som oxå blivit utelåsta till ett annat vandrarhem en bit därifrån (utan skor och i pyjamas, med maskaran ner till kinderna sprang vi) och såklart va det inte öppet så där satt vi o vänta ett tag. tillslut fick vi en nyckel o vi kunde pusta ut.


# en natt vid 12-03 va vi ett gäng som va ganska hungriga så vi gick ut och letade efter ett öppet ställe men självklart skulle inte det finnas så gick vi ganska vilse o somna nästan vid havskanten. sedan när vi kom tillbaka gick vi ner i källaren, la oss på mattan allaihop o jag decka såklart o vakna tillslut med martins skor i ansiktet "hahahaha".


# en natt kasta vi i en massa killar i polen oxå vid 1 på natten o lina hoppa i frivilligt, sedan va vi några som bestämde oss för att sova i solstolarna "haahahaha", så jag sprang in o hämta tecken o kuddar så sov vi två stycken i varje solstol "hahaha", men när jag vakna mellan 6-8 på morgonen så var jag helt ensam där ute vid polen, alla hade gått in "hahahah"

 

sådana hära sjuka saker MÅSTE vi göra denna gången igen !


SÅ SJUKT KUL ! =D

 

(skulle laddat upp bilder, men dom ligger på min andra data...)

 

 

100 % PUSSAR & KRAMAR

 

 


 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0