funderingar...

Som det ser ut nu så vill jag...


Gå ett "high school year" i Los Angeles, New York, San francisco eller Chicago.

Så fort jag går ut 9'an så vill jag gå ett "high school year" någonstans i Amerika... Dyrt som f*n men det vore en så sjukt cool upplevelse och tänk vilka språkkunskaper man skulle få...
Sen när jag kommer tillbaka till Sverige så skulle jag förhoppningsvis komma in på något musikgymnasium i Göteborg! =)
Det störande skulle att behöva börja gymnasiet ett år senare, börjar då samma år som lillebror ^^ herregud... och mina nuvarande klasskamrater skulle då gå i andra ring o.O jaja... de e värt de?! :)






Efter gymnasiet... Flytta till London och studera på "Tech music School"

Efter gymnasiet skulle jag mer än allt vilja komma in på "Tech Music School", en musik skola som ligger i London. Då delar man hus eller lägenhet med andra elever på skolan, etc, etc, o jag skulle vilja gå där i minst två år! :) Verkar därimot sjukt svårt o komma in och det är dyrt som "in i bubblan", men men... Där vill jag gå iallafall! =)





Hahah... jag får sluta ha så dyra drömmar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0