godmorgon*

Godmorgon alla söta människor!
Idag har det varit så sjukt slappt så det är helt sanslöst... Skulle ha praktiserat idag men glömde totalt av det så har EJ fixat en praktik plats! *hum...* Så hela dagen har istället gått åt alla övriga studier. Känns som om jag inte längre har något socialt liv sedan sommarn, all min tid går till mina studier! Vilket egentligen är bra om jag nu vill komma in på de skoler jag vill komma in på. Men lite tragiskt är det ändå att en 14 åring även på helgerna sitter hemma och pluggar och möjligen sitter lite framför datan ^^ USCH säger jag bara! Behöver en drastisk förändring och samtidigt ha tid för plugg.
Jag och mina klasskamrater delar väl inte riktigt samma intressen så de blir ju att man inte ses på fritiden... Men nu har jag ju börjat på konfa (konfirmation), JAPP, JAG ska konfirmera mig (hahah) har vart där en gång hitils och jag måste gå på gudstjänster var o varannan vecka! Jaja... ska bli gött o ha det gjort, haha...

Eftersom att jag ändå varit "ledig" idag så funderar jag på att pysa till stan och julhandla lite! De drar sig ihop till "dopparedan" haha o det är ju inte spec smart att handla i sista sekunden, NEJ TACK, därför åker jag nog in idag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0