BILDBOMB FRÅN DAGEN I CAFÈT o.0


Somsagt...
Stod i cafét idag då med Ida och Anna, och nog var det full rulle hela dagen!
Fybubblan men kul får man väl säga att det var oxå! Mycket bättre än att va med på trååkiga lektioer `!´ Mami backade ju "130!" smarrriga CUPCAKES som va sjukt popurlära och sen så hade ju de andra med sig lite smått o gott ... =)

Hemma för kvällen nu, och känner mig helt sluut! aaarrh...
Vart o solat då och tog en sväng förbi gården ^^ Vart mer av en chilla dag idag eftersom att jag pluggat nåt så FRUKTANSVÄRT de senaste veckorna så hade jag prov på de IDAG (innan cafét då) matte oxå, mitt favorit ämne "HOST" så då har man 2 av 5 prov klara för denna veckan, HELT SJUKT!
Hade prov i hemkunskapen igår = VG!! Matte idag, Engelska o NO imorgon och Engelskaprov på fredag PLUS LÄXOR !!

THE WORLD HAS GONE MAD `!´ o_O






Well Well...
De va la de, hörs! PUSS PUSS :*


Kommentarer
Postat av: sophiedenbästa :D

JÄVLIGT TUR ATT JAG VA OSERIÖS PÅ DEN BILDEN HAHAH :D

2010-10-12 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0