10 OKTOBER 2010 = 10/10/10




Wowow, Idag fyllde Mami/mamsingen år ! aaw (L''
Så idag har man vart extra snäll och jag lagade tillomed middagen! JÖSSES...
Har aldrig lagat något kompliserat tidigare i mitt liv tror jag men idag fick man anstränga sig lite o jag blev  faktiskt riktigt nöjd! O enligt alla andra så verkar de ha blivit bra! =)
Så nu ska min lilla lilla lilla bror (som iuf bara är ett år yngre än mig^^) men iaf så man kan la säga att dieten gick åt pipan idag men på speciella tillfällen kan man väl få unna sig lite? ,p

O så ett stort GRATTIS till en annan tjej som må va en "aning" yngre än min mor men heter oxå Jessica (jisses sikket sammanträffande^^ haha) iaf, hon fyller oxå IDAG så hoppas du haft en bra dag Jessica! :)
Och till en söt kille som fyllde 17 i förrigår, GRATTIS GRATTIS Niclas ! :) (L)<3

Jösses vilket födelsedags inlägg det blev o.0 aja...
Vänta bara tills MOI (eller hur det nu kan stavas) 17 Januari, alla kommer ihåg de nu va? ;) Då blire festa av ! ;) heheh...


JAJAJA... SEE YOU LATER BIIATCHES, puss ! =)



Bara lite snabbt om min mami:

Vänner, pojkvänner, de och en massa andra människor i livet kommer o går, men familjen finns alltid!
Iallafall min...

MAMMA: Du har alltid funnits vid min sida även om jag inte tänkt på de, varje gång tårarna runnit på min kind så har du tröstat mig... Förlåt för att jag alltid är så svår att hantera och alltid gör så att ditt humör hänger på en skör tråd.

Så de jag vill säga är:
MAMMA, ÄLSKAR DIG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0