hemma nu ...

Arrhh va GÖTT att vara hemma efter dagens hårda slit i skolan! Eller aa, ni fattar ^^ 

E hemma såhär sent eftersom att jag repat med bandet. Man kan inte säga att vi var så mycket till band idag eftersom att bassisten inte kunde komma och sångaren har tydligen slutat?? AHA? Förstod inte riktigt varför men uppfatta de som att hon o jag inte var så "bra" kompisar längre? aja.. skumt måste jag säga isåfall men life goes on så de blir jag o Natalie som sjunger sålänge, hahaha men det blir säkert bra :) 
 

Jag och lillebror försökte ge oss på STRICKEN med DISTURBED men de va lite väl överkurs för mig så jag tog med mig den hem som läxa ist ;)
Ist, spelade vi BOULEVARD OF BROKEN DREAMS med GREEN DAY, Inte i närheten så kompiserat hahah :)

 DISTURBED ...

 GREEN DAY ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0