middag hos F&F



Aww, har precis vart på söndagsmiddag hos grannen (FARMOR & FARFAR) dom e ju ba för söta :)
Det är sjukt störande ibland att bo granne med ENDAST släktingar men de har ju sina fördelar oxå såklart! :)
Så nu då blev de Farmors underbara mat till middag *mums mums* och som bra avslut på helgen sen så har småsyskonen bakat cupcakes, ibland får man allt tjocka sig lite men det blir allt gymet imon! ...


Lite sådär random information ^^
Jag funderar på om jag måste skaffa glasögon! o.Ó
När jag ska läsa en bok tillex ^^ eller när jag sitter vid datan så kan de bli jätte jobbigt för ögonen som om jag överanstränger dom :o HUM HUM HUM... Vad kan detta innebära?? Funderar på o gå till ögonläkarn bara för o checka men vem vet ,o "Lätt att man ska ha sådanahära isf!;)"
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0