senaste tiden du vet ^^


Sorry, sorry så hemskt mke för mitt hemska bloggande den senaste tiden!...
Har haft fullt upp kan man la säga så har inte hunnit sitta vid datan, väntar nu på min NYA underbara mobil som ska va påväg, vad jag vet iallafall... så kan jag blogga från den! (a'

WHAT HAS HAPPEND??:
Jo, jag har börjat på gymmet "olala" har ni ju sett på ALLA bilder? att de e akutfall nu så nu e de diet & gym/motionera som gäller! :)
Gått o solat oxå för att få lite färg på min LIKBLEKA kropp! BLÄÄ o USCH!!

Vart på utbildning de senaste dagarna som KAMRATSTÖDJARE! kan man inte tro... ^^ Men JO jag blev framröstad... hahah aja de har vart kul =)
Missade 2 prov de dagarna och ett framför mig så NADA festande nu i helgen och bara PLUGG PLUGG PLUGG!

Nu då så sitter jag i min mysiga soffa efter en låångdagsarbete ^^ ;)  AS GÖTT!
Ska gosa ner mig med en filt o film, så hörs vi :*

PUSS O KRAMIIS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0