kvällsbloggar (y''

Ysch så trååkigt, sitter i min goa lilla säng på mitt rum o har SVIN tråkigt! inte bra asso...
Klockan är iufersej snart tolv och det är skola imorgon men äsch då...
Så jag tänkte "Äsch, what da ***" jag skriver lite allmänt om de senaste! :)

Öhm....

Konfirmationsblanketten är ifylld...
Kan va bra o veta kanske?? haha.
Ska konfirmeras (om de nu stavas så) i Skepplanda kyrka (My sweeet little home town).
Inget jag egentligen ser fram emot eftersom att man måste gå i kyrkan , etc, typ flera gånger i veckan?
Alltså visst jag e "kristen" men de betyder ju inte att man vill ofra sina sovmornar för att sitta på en hårdbänk o lyssna på en man i vit rock som upprepar samma texter man hört 1.000.000 gånger innan?!
Aja, I KNOW WHAT I HAVE TO DO !
Det är la värt det antar jag, jag har hört att man inte får gifta sig i svenska kyrkan om man inte är konfirmerad??
WHÖÖT?!...

Haha, alltså... det är en sjuukt övertrött människa som skriver (jag...) så jag babblar på om allt ^^
DEAL WITH IT ;) <3

Öhm...

Skolan är SKIIIT, usch o fy o blä säger jag bara!
Tur att man har alla goa polarna där iaf som gör dagen rolig :)
Nu börjar de roliga lektionerna ... (MUSIK) woh0o ! =D
Både sången o gitarren sätter igång nu men la av med ena gittarlektionerna så nu blir det bara gitarr 1 gång i veckan, men de funkar la bra det med ? :)

Jajajaja.... får väl acceptera att det är sova dags så ska ta o nana nu ! (LL''
Men godnatt på er era söta pluttinuttar så hörs vi imorgon, PUSS PUSS :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0