moppe time !






Hehehe...

Gött att bara kunna slappna av o ha trevligt på gården efter en lååång och jobbig vecka i skolan!
Jag har tagit lite väl många "kick-up" så med min o Alice energi var vi nog nära på o riva stället ^^ ;) Som vanligt så blev vi väldigt sötsugna o bestämde oss för att sno Omars moppe ner till centrum.
Ingen vågade låta mig köra efter den lilla händelsen sist med Emils moppe, hahah.
Iaf... Alice körde la ganska bra "host" hahah x) så jag körde tillbakavägen iaf! gud så duktig jag e...

Nu är jag hemma i min goa varma säng, sov sött sötnötar :*


100 & PUSS & KRAM, vruum vruuum "BOM"

Kommentarer
Postat av: sophie :D

gulligt .. hahaha........

2010-09-11 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0