veckans usla schema!




Detta ska alltså föreställa veckans usla schema...
Jag är såå sjuukt dålig på att planera så detta är vad jag vet om just nu ska hända x)
Skola imon USCH orkar ba inte asso o.Ó
Och på tisdag ska jag följa med Vanja till hennes sköthästar! Jag är låångt ifrån en hästtjej men jag tror det kommer bli riktigt kul! ;) Förmodligen rida western oxå så får inte glömma cowboyhatten! ;D

I fredags var jag ju på min första gitarrlektion för sesongen med min nya gitarrlärare som ersätter MR.X som flytttar till hollywood om ca 6 dar? spännande ^^
Iaf... Så ska bli kul att börja spela igen :)

I helgen får vi se vad som händer, måste utanför husets väggar känner jag efter en lång vecka i skolan, eller hur?...=)

Well well.... Nu ska jag sussa så PUSS på er sötnötar så hörs vi :*

Kommentarer
Postat av: chrille

de är nåt me dej och dina musiklärare...

2010-09-13 @ 17:09:57
Postat av: Ronja

va de är ju inget speciellt med den nya! :S



Varför ignorerar du mig när jag ringer o messar? :/

Varför kalla du mig fylle hora, jag fattar inte.

Allt var ju bra för bara några dagar sedan.

2010-09-13 @ 17:17:12
URL: http://ronjawigertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0