allt o allt

So sorry... för det dåliga uppdaterandet (som vanligt) men iaf...


*VALENTINES DAY*
I måndags så var det ju alla hjärtans dag *aw*. Det var ju tänkt att det skulle bli dubbeldate med Daniela och Marcus men Daniela den stackarn var/är sjuk med feber så jag och älsklingen satt hemma istället o hyrde film. Han skulle ju ändå upp tidigt till skolan, (den stackarn har inget sportlov;) Jag tyckte iaf det var en underbart mysig kväll! (L)
Vi bestämde oss också för att vi tar det där med "presenterna" nästa måndag och då har vi vart tsm en månad! hihi. Kanske inte är speciellt länge men tíden går värkligen snabbt! känns så naturligt med min darling som om det alltid vart vi <3 awie


Idag var min darling hemma hos mig för första gången (haha)...
Lite skumt att han inte vart hos mig tidigare kanske men gillar egentligen inte att ta hem "kompisar" etc... haha, pga att jag tycker mitt rum ser luffigt ut HAHAHA, jätte patetiskt, jag vet... men när mitt rum där nere är klart så blir det en helt annan sak! Har hittat ett golv som kanske ska köpas och läggas denna veckan, yey (=
Jätte mysigt var det iaf, men mysigt är det ju vart vi än är någonstans, sålänge jag får vara med mig baby;)

BTW, förslag på en bra alla hjärtans dag present till en kille???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0