BYGGDAGBOK - PT. 6

Såå...! Nu är det inte långt kvar alls tills jag kan flytta ner till mitt nya rum! ÄNTLIGEN...!

GARDEROBEN:
Igår målade jag min garderob med vad min mamma kallar en mörkbrun färg men jag tycker den va grå! Men så går det när man skickar iväg föräldrarna ensamma till färgaffären... Jag blev rätt nöjd iallafall!
LOVE MY NEW CLOSET, IT'S HUGE! Det är inte varje dag som man får ett rum som garderob;)

RUMMET: Vi (pappa) har satt upp gipsskivor (<-- stavning) på det gamla taket som ljudissolering, etc, och för att det ska se snyggare ut än vad det gjorde innan...! Nu är det spacklat (som man kan se på bilden) och nu ska det målas i vitt!

Det har satts upp en dörr intill rummet också och det ska la upp någon slags drag dörr eller liknande intill garderoben. Golvet är köppt och ska läggas så fort taket är målat och även en ljus heltäckningsmatta som ska vara i garderoben som borde vara här i början av nästa vecka, SPÄNNANDE! Nu är det egentligen bara listerna som är kvar och sen är det dags för möbel inköp, yey!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0