gomorron!

Nämen gomorron på er gullipluttar ;-)

Nu är klockan ett på dan och jag decka inte förän efter fem inatt så är dötrött...! Sitter vid datan och uppdaterarmig på kanal5.se/play och smaskar på en bars. Min "super" diet börjar idag, har inte vågat väga mig sen lägret för jag är rädd att vågen ska visa något jag inte vill se, haha. Innan lägret hade jag ju gått ner 10 kilo på kanske 2,5 månader men sen börja jag äta som en j*vla häst, arh vad dum jag är! men iaf, nu blire nästan bara bars, shakes, pulverdrinkar, etc, plus att jag och lilla Emmsingen har börjat träna så vi försöker ta oss till gymet 3 gånger i veckan, yey :) bikini sesongen närmar sig...!! ;-)
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0