gomorron/godag!

Tjenare gullipluttar!

Nu har jag nyss gått upp... eller aa, älsklingen sov här inatt. Den jäveln gick o la sig mellan 9 o 10 igår kväll och väcker mig halv 8 på morgonen, ELAKT! men men, han åkte iväg vid 9 för han ska på IFK match eller något sånt så decka i soffan och sovit tills nu!

Idag var det tänkt att jag skulle träna med Emma men det blev inställt, var nog bäst så för jag har fortfarande en för jävla träningsvärk i benen sen i fredags, fyfan. haha.

Ps, har jag sagt att jag klippte mig härom veckan? Nu är håret skit kort! kan knappt sätta upp det i toffs, herregud.... ;-)
 Nu är äntligen det slitna borta från den tiden när jag hade helt sönderblekt hår (vitt hår)! Det var så sönderblekt att det var elastiskt...! Men nu är jag brunett, det elastiska är borta men orkar inte vänta tills jag har långt hår igen!
Kanske får skaffa en peruk så länge ;-) ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0