hellu!

Nämen GOdag på er gullungar!

Sitter och bloggar från darlings dator, känns som jag bor här nu *hihi*. Idag är det ingen vanlig dag... Jag och älskling har vart ett par i en månad idag *hihi*. Åh, VILKEN SJUKT UNDERBART FANTASTISK månad det har vart! I LOVE HIM SO MUCH!
Idag vet jag inte om jag har konfirmation men annars är det möte... USCH! Inget posetivt möte alltså, ser INTE fram imot det men livet är inte alltid roligt...! ;-)
Får iallafall flytta ner i mitt nya rum snart så det är ju skoj och sen har jag ju min darling som stöttar mig genom allt. Kan inte fatta att det bara gått en månad, känns som minst ett år! :)
Jaja... Önska mig lycka till! =) KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Anonym

du äcklar mig

2011-03-12 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0